BUTİK SABUN YAPIMI :))


Herkesin hayırlı, güzel, her anından zevk aldığı bir ramazan ayı geçirmesini diliyorum.

Bugün yemek tarifinden farklı bir tarif paylaşacağım...

Butik sabun tarifi :))

Ramazan'ın ilk günü butik sabun kursuna gittim. Yukarıda resimlediklerimin hepsini ben yaptım...

Butik sabun yapımı kolay. Ancak malzemesi pahalı olduğundan pahalı satılıyor galiba.

Lazım olanlar,
  • Sabun (Opak veya Şeffaf hangisini dilerseniz)
  • Esans
  • Boya
  • Kalıp

Hepsi bu.

Kolay dediysek hepsini kat karıştır değil yani :))

Ölçüleri ve püf noktaları var. Bizde tüm detayları Tuğçe hocadan öğrendik. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.
Yaptıklarımın tarifini ileride detaylı paylaşırım inşallah.

Haydi kalın sağlıcakla...




8 yorum:

BAL TATLISI dedi ki...

Çok güzel olmuşlar harika bir kursa başlamışsın arkadaşım bu günlerde komşumla bundan bahsediyorduk burda görünce çok sevindim merakla takip edicem inşallah sayende bizde yaparız

Aslıhan Karaaslan dedi ki...

Sabunlar çok tatlı ve güzel görünüyorlar. Hepsi birbirinden şeker olmuş. Ellerinize sağlık. Bayıldım. Blogunu takibe aldım bana da beklerim :)

nur güneş dedi ki...

Miss gibi...Hepsi çok güzel görünüyor. Merakla bekliyorum tarifini...

NURCAN GÜRSOY dedi ki...

Teşekkürler bal tatlısı :)) Yapımı kolay daha evde denemedim. Kardeşimin düğünü için yapacağım inşallah. Blogdan paylaşırım.

NURCAN GÜRSOY dedi ki...

Teşekkürler Aslıhan Hoşgeldin :)) Hemen iadeyi ziyaretine geliyorum :))

NURCAN GÜRSOY dedi ki...

Gerçekten miss gibi kokuyorlar nur güneş. Tarifi en kısa zamanda paylaşırım inşallah :))

Mutluluklar Sokağı dedi ki...

HAYIRLI RAMAZANLAR :)SABUNLARIN MİS KOKULARI BURALARA KADAR GELDİ ELLERİNİZE SAĞLIK SABUN YAPIMININ ÖLÇÜLERİNİDE BEKLİYORUZ:)SEVGİLERİMLE

NURCAN GÜRSOY dedi ki...

Hoşgeldin mutluluklar sokağı :)) Blog adı süpermiş :)) Ölçüleri en kısa zamanda paylaşmaya çalışacağım inşallah :))