ISPANAKLI MERCİMEK ÇORBASI

 
 
Benim oğlum birçok küçük çocuk gibi ıspanağı sevmiyor maalesef :((
 
Ama çok besleyici olduğunu düşündüğümden yemeside gerekli.
 
Eltim (filizce lezzetler) bir gün çocuklara çorba yaparken besleyici olsun diye içine ıspanak kattığını gördüm. Çok beğendim.
 
İşte bende bu çorbayı onu örnek alarak yaptım :)) Çok güzel oldu. Taha anlamadı bile. Denemenizi tavsiye ediyorum.

ISPANAKLI MERCİMEK ÇORBASI

Malzemeler,
  • 200 gr ıspanak (Ben bol kullandım siz daha az katabilirsiniz)
  • 1 su bardağı kırmızı mercimek
  • Yeteri kadar su
  • Tuz
  • Tereyağ
Hazırlanışı,
 
Mercimek üzerine su ilave edilerek tencereye alınır. Kaynamaya başladıktan 3 dk. sonra yıkanmış ıspanak el ile parçalanarak mercimeğe eklenir. 10 dk. pişirilir. Terayağ ve tuz ilave edilir. Ocaktan alınır. Blendar'dan geçirilir. Çorbamız hazırdır.

Afiyet olsun...

3 yorum:

BAL TATLISI dedi ki...

seviyorum çocuklara yemek hazırlarken böyle akıllıca taktikleri.
şifa olsun yavrunuza

NURCAN GÜRSOY dedi ki...

Teşekkürler bal tatlısı :)) Tüm çocuklarımıza şifa olsun inşallah :))

afiyetleeditor dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com