ETLİ BEZELYE YEMEĞİ...

Merhabalar...
 
Bezelyeleri mevsiminde buzluğa atıyorum ama çok sevdiğimden çabuk tüketiyorum :). Hazır alırkende konserve değil yine dondurulmuş türünü seçiyorum. Bana daha lezzetliymiş gibi geliyor...
 
ETLİ BEZELYE YEMEĞİ
 
Malzemeler,
  • 400 gr bezelye
  • 200 gr kuşbaşı et
  • 1 adet havuç
  • 1 adet orta boy soğan
  • 1 yemek kaşığı domates salçası
  • 1 yemek kaşığı margarin
  • 1 adet orta boy patates
  • 2 diş sarımsak
  • Tuz, karabiber, kekik
  • 2 su bardağı su
Hazırlanışı,
 
Etler tencereye alınır, suyunu salıp çekene kadar orta ateşte pişirilir. Margarin ilave edilir. Soğan ince ince doğranır, havuç  ve patates kare kare doğranıp etlere ilave edilir. 5 dk. tüm malzemler kavrulur. Salça eklenip 1-2 dk. kavrulduktan sonra bezelyeler eklenir. Üzerine su ilave edilip bezelyeler yumuşayana kadar pişirilir. Tuz eklenir. En son karabiber ve kekik ilave edilip ocaktan alınır.
 
Afiyet olsun...
 

4 yorum:

pudra şekeriM mehtap dedi ki...

ohh mis gibi yemek, elinize sağlık.

Nedensiz Yazar dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor :)

Tahayla yeni hayat dedi ki...

Teşekkür ederim :))) Pudra şekerim ve nedensiz yazar

Fulya Süzen dedi ki...

Merhabalar,
Annem de mini mini misket köfteli yapıyor bunu, gerçekten lezzetli:)
Elinize sağlık...
Ben de sayfama beklerim, katılırsanız çok mutlu olurum...
fulyapimlezzetler.blogspot.com
Sevgiler.