DERİN DONDURUCUDA DOMATES


Bu sıralar kış hazırlıklarına süratle devam etmekteyim. O kadarki artık domates göresim yok:)) Bir çok blogda değişik şekillerde domates saklama çeşitleri görsemde bana en makul olanı buymuş gibi geldi :))

DERİN DONDURUCUDA DOMATES

Malzemeler,
  • İstediğiniz kadar domates (Uzun/bardak domates)
  • Buzluk poşeti
Hazırlanışı,
    Domatesleri kaynayan suya atıp 1-2 dakika bekletin. Kevgir yardımıyla soğuk su dolu bir kaba alın. 3-4 dakika bekletip kabuklarını soyun (Bu işlemi kabuklarının çabuk soyulması için yaptım). Küçük kareler halinde doğrayıp buzdolabı poşetlerine atın. Ben her poşete 2 domates doğradım. Poşetin havasını alıp ağızlarını sıkıca bağlayın. Derin donduruya kaldırabilirsiniz. Çözmek için kullanmadan 6 saat önce buzdolabına indirin.

Afiyet olsun...

10 yorum:

nilgün ilgün dedi ki...

Ellerine sağlık:) Ben de yapıyorum ama kabukları ile birlikte hatta içine kapya biber de çekiyorum. Güzel renk veriyor. Kışın hazır malzeme bulmak iyi geliyor hepimize.:) Sevgiler.

Tahayla yeni hayat dedi ki...

Kapya biberi hiç denemedim iyi fikir. Teşekkürler:))

iğne oyalarım ve hobilerim dedi ki...

slm iadeyi ziyarete geldim kapya biberi harika oluyor bence deneyin

tahayla yeni hayat dedi ki...

Hoşgeldiniz :))

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

merhaba sevgili Nurcan..
doğum günü mesajın için çok teşekkür ederim..
domateslerin ne güzel olmuşlar..
Rabbim ağız tadı ile tüketmeyi nasib etsin..

tahayla yeni hayat dedi ki...

Teşekkür ederim:))

hatice avcı dedi ki...

ellerine sağlık Nurcan'cığım iyi günlerde yersiniz İnşaallah . Ben daha hazırlayamadım.En kısa zamanda yapmak istiyorum . çok sevgiler

tahayla yeni hayat dedi ki...

Teşekkürler Hatice'cigim:)))

mehtap dedi ki...

bende geçen yıl bu şekilde saklamıştım, kışın taze yaz domatesi kullanmak güzel oluyor eline sağlık.

tahayla yeni hayat dedi ki...

Ben ilk defa deniyorum inşallah güzel olur tadı:))